خداوندا پناهش باش،یارش باش،"جهان"تاریکی محض است،(میترسم)کنارش باشღ♥ღ قسم به روزی که قلبت را میشکنند به جز خدایت مرحمی نداری ღ♥ღ بی تو مهتاب شبی مدرن!!!
ღ♥ஜعشق بی صداღ♥ஜ

بی تو On line شبی باز از آن Room گذشتم


همه تن چشم شدم . دنبال ID ی تو گشتم


شوق دیدار تو لبریز شد از Case وجودم


شدم آن User دیوانه که بودم


وسط صفحه Room , Desktop یاد تو درخشید


Ding صد پنجره پیچید


شکلکی زرد بخندید


یادم آمد که شبی با هم از آن Chat بگذشتیم


Room گشودیم و در آن PM دلخواسته گشتیم


لحظه ای بی خط و پیغام نشستیم


تو و Yahoo و Ding و دنگ


همه دلداده به یک Talk بد آهنگ


Windows و Hard و Mother Board


آریا دست برآورده به Keyboard


تو همه راز جهان ریخته در طرز سلامت


من بدنبال معنای کلامت


یادم آمد که به من گفتی از این عشق حذر کن


لحظه ای چند بر این Room نظر کن


Chat آئینه عشق گذران است


تو که امروز نگاهت به Email ی نگران است


باش فردا که PM ات با دگران است


تا فراموش کنی چندی از این Log Out , Room کن


باز گفتم حذر از Chat ندانم


ترک Chat کردن هرگز نتوانم نتوانم


روز اول که Email ام به تمنای تو پر زد


مثل Spam تو Inbox تو نشستم


تو Delet کردی ولی من نرمیدم نه گسستم


باز گفتم که تو یک Hacker و من User مستم


تا به دام تو درافتم Room ها رو گشتم و گشتم


تو مرا Hack بنمودی . نرمیدم . نگسستم


..........
Room ی از پایه فرو ریخت


Hacker ی Ignor تلخی زد و بگریخت


Hard بر مهر تو خندید


PC از عشق تو هنگید
..........
رفت در ظلمت شب آن شب و شبهای دگرهم


نگرفتی دگر از User آزرده خبر هم


نکنی دگر از آن Room گذر هم


بی تو اما به چه حالی من از آن Room گذشتم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 4 شهريور 1392برچسب:, :: 20:2 :: توسط : محمد محراب

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید _______________$$$$$$___$$$$$$$$$$$$ ___________$$$$$$$$$$$$___$$$$$$$$$$ _________$$$$$$$$$$$$$____$$_$$$$$$$ ________$$$_$$$$$$$_$$___$$$$$$$$$$$ _______$$$$_$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$ ________$$$$_$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$ _________$$$___$$$$$$$$___$$$$$$$ ______$$$$$$_____$$$$_________$$$ ________$$_______$$$_________$$$$$ ______________$$$$$$$_______$$$$$$$ _____________$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$ _____________$$$$$$$$$____$$$_$$$$$$ ____________$$$$$_$$$$____$$$$_$$$$$$ ____________$$$$$$$$$$____$$$$$_$$$$$ __________$$$$_$$$$$$$____$$$$$$_$$$$ _________$$$$_$$$$$$$$____$$$$$$$_$$$$ _________$$$_$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$ ________$$$_$$$$$$$$______$$$$$$$$$_$$$ _______$$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$$$_$$
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان معراج عشـــــــــــ





♥عشق خدایی♥
Online User

ابزار رایگان وبلاگ

ابزار هدایت به بالای صفحه